Treceți la conținutul principal

Felicitare "Frunzele Toamnei"

Zilele acestea am participat la un concurs de felicitari organizat de Provocari Verzi (multumesc mult Rux pentru invitatie ! :)...).
Tema concursului a fost frunzele toamnei, asa ca am  folosit frunzre adevarate si buretei impregnati cu tus pentru stampile, cu care am creat frunze de carton...Apoi am adaugat flori si frunze preaste si iata ce-a iesit:


Castigatorii s-au desemnat prin tragere la sorti si de data aceasta nu m-am numarat printre ei... data viitoare poate voi avea mai mult noroc...:).
Ceea ce insa mi s-a parut grozav, este ca dupa desemnarea castigatorului,  s-au format perechi dintre participanti, iar acum ne vom trimite unii alrora felicitarile prin posta!
Ideea asta imi place foarte mult. Abia astept sa primesc adresa destinatarei si sa trimit felicitarea! Si desigur abia astept s-o primesc pe cea destinata mie.

Dimensiuni felicitare: A5.

Comentarii

  1. Draga Sorana si eu iti multumesc ca ni te-ai alaturat! Felicitarea ta ne-a umplut sufletul de bucurie - este minunata ca si toamna de afara:)!
    Ma bucur ca ti-a placut si te mai asteptam cu drag si in alte ocazii sa ne bucuri sufletul si ochii cu creatiile tale sensibile si frumoase!

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Rux pentru aprecieri...:) Sa mai treci in vizita pe blogul meu!
      Cu drag,
      Sorana

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

O bufnitica va ureaza la multi ani!